2010 bilder

Jag förstår att förra inlägget var tråkigt, men här är iallfall några bilder ifrån 2010!


 
tråkiga bilder kanske, men med det här vill jag sägga att: jag tog licens för supercomp, 2 gånger. både slutade träna gumnastik och började sen igen. jag hade ett foto projekt med elina och jennifer. jag var ute och busade med kompisar. jag var till grönan med elin och amanda. kim köpte en race hoj och var med till kjula och körde. jag och kim hade 2 år på nyår. vi hade volleybollturnering i skolan, vi var utklädda till statyer. jag var i tidningen med bland annat denna bild.

Slut på året, hoppas 2011 blir bättre än aldrig förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!