summer times ♥

Någonstans här i början av sommaren var jag på ett jättefint bröllop också, dock har jag glömt datumet men lite bilder har jag iallfall!







helgen efter gatebil var det midsommar, jag skulle igentligen jobba midsommarafton men i sista sekund vill chefen hålla stängt, vilket var helt okej för mig! Den dagen var jag hemma hos underbara Patricia och bara åt tårta, snackade skit och hade jätte mysigt. på eftermiddan dansade vi runt deras söta midsommarstång och lekte lite med Nilo. lite senare på kvällen åkte vi ut till Eckerö, träffade massa kompisar jag inte träffat på länge, hade även fina riina med mig ut. vi dansade röven av oss inne på resturangen där i eckerö där de hade ett band som spelade och igentligen 18års åldersgräns, ouups... vid halv 5 tiden ville dom stänga och vi började leta taxi, runt halv 6 landade vi hemma hos fanny och patricia igen och jag sov som en stock tills 12 nästa dag. när vi vaknade käkade vi frukost ute hos patrica och sedan bar det av till degerby med robin och emil. väl framme i degerby märkte vi att affären var stängd och resturangen full, jobbigt utan mat men vi hade kul ändå! lite krångel med sovplatser och en död telefon var väll ända problmen den helgen, annars en toppen helg!
 cessis bild :)

den 9 juli drog jag ut till lillängö, trotts att jag skulle jobba på söndagen. aldrig varit där förut så jag fick vägbeskrivingar och sedan mötte jens upp mig. hade skit roligt den kvällen, gick och la mig 3-4 tiden och sen upp nästa morgon för att ta första båten hem för att hinna på jobb. var en aning trött den dagen, men det var det värt!

helgen efter det bar det av till island in the sun fredag-söndag. jätte rolig helg trotts mycket regn och ett tält som läckte in, även maten på ön tog slut och jag missade färgan hem 6 på morgonen så jag fick vänta 7 timmar på nästa båt och höll på att missa även den. men hem kom jag och trött var jag, men efter en stor pizza och några timmars sömn var det bara att kliva upp på jobb igen!

 jennas bild :)

helgen efter det började rock off, jobbade första helgen men nu är jag ledig efter ganska mycket krångel på jobbet... på söndagen var det tårtkalas för Ida för hon fyllde 17 år, woohoo!  så i helgen blir det rock off och sen har jag 2 hela veckor ledigt innan jag börjar skolan igen.

 kajsas bild :))


awesome sommar hittills!






Kommentarer
Postat av: patricia

aah, jag saknar dej ida!

jag sitter i jönköping nu och vi hann ju int träffas innan jag for.. men vi måst träffas såfort jag kommer hem!

2011-07-28 @ 11:06:38
URL: http://paaaatricia.blogg.se/
Postat av: Ida

jo det måste vi! hör av dig när du är hemma igen så måste vi hitta på nått, jag är ledig tills den 15de så vi måååste hinna träffas!! saknar dig!

2011-07-28 @ 12:30:58
URL: http://dragsterfiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!