skön söndag ♥

låg i bubbelbadet halva dan och såg en jävla bra film, låg och skrattade för mig själv! tände ljus, tog med mig en cider och en massa hallon, kunde legat där hela dan. mysigt ♥

kör en liten bildbomb här nu, så jävla tråkigt att skriva! :)


var lycklig och fick gasa lite här om helgen, jävla roligt trotts lite problem med nya däck och opreppad bana :)

träffade fina patricia som var hemma igen från sverige här om dan, alltid lika roligt eftersom vi alltid skrattar så mycket :)

jag efterlyser jackan på bilden, jag tappade bort skiten i våras men har inte hittat den än! men om jag känner mig själv rätt så har jag glömt den nånstans, så om den hänger i din hall får du gärna såga till ;)

hittade en bild från spanien för nått år sen ♥ och nu längtar jag tills 8 oktober :)


hade 2 prov i fredags och har ett imorgon, men sen efter tisdagen är jag ledig en vecka så jag ska inte klaga! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!