Maj

Hittade lite mobilbilder här

För nån vecka sen va jag och Ida och fotades för Annas Design, resultatet kanske syns
i lite reklamer i höst



mysiga pojkar, höhö


fick supersköna sängkläder av farmor när hon kom hot och hälsade på lite :)


Valborg, gott


klarade skrivningen oxå! :)

18 års fest i garaget, elin och moa kör hårt


slog sönder mina fötter med mina killer-skor på arken, nästa dag tog jag vanliga kängor,
vilket va jäkligt mycket skönare!


Ikväll ska det provas kläder tills modevisningen på torsdag, sen på tisdag har jag uppkörningstid och på torsdag ska jag tatuera mig, sen på kvällen är det modevisning, blir nog prima!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!