Förkyld

Nu är rockoff över igen, bara 2 veckor kvar tills skolan börjar, känns förjävligt. haha

hade askul i torsdags, var på rockoff och dansade röven av mig på borden till farbror fläsk med massa härliga kompisar, sen drog emma med mig till arken, vilket också var grymt kul förutom att telefonen slutade fungera, men tog en taxi hem på natten och sen bara sov jag hela dagen, älskar att sova!

i lördags vaknade jag med ont i huvet och ont i halsen, nu har jag knappt nån röst, förtfarande ont i huvet och feber. inge kul alls... kom hem 6 på morgonen i lördags/söndags och försökte sova bort min förkylning, funkade väll så där.

Nu ligger jag bara hemma och ser på oth och försöker få min förkylning att ge upp, kanske blir grönalund nästa vecka, kaaaanske med amanda, skulle vara awesome :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!