2010 i ord

ska försöka komma ihåg året nu, här kommer det.

Januari: firade nyår på tellholm men kim, madde och några till. nyåret var bra och jag och kom hade varit tillsammans i 1 helt år. skolan började och slutstäckan av khs åren började. mycket isbils körande och även gymnastiken drog igång. 

Februari: skolan fortsatte, lika så träningarna, tävlingar planerades och jag tränade en grupp härliga tjejer som bara blev bättre och bättre.

Mars: våren började närma sig, massa bus i skolan, rasterna blev viktigare medans skolarbetet blev en plåga, minns inte så mycket mer av denna månad.

April: mina trevliga vänner från jakan, som jag saknat så mycket kom till holmen och hälsade på mig, vi badade, käkade godis och babblade så att öronen höll på att ramla av. om jag minns rätt hade mina gymnaster tävling i finland och jag var med och hjälpte till, låång bussresa! firade valborg och den sög.

Maj: jag fyllde 16 år, ingen toppen födelsedag men ändå skönt att fylla år. race sesongen närmade sig och våren var här. skolan var snart slut!

Juni: skolan slutade, avslutningsmiddag på arken, ingen höjdar kväll igentligen men var glad för att jag fick åka camaro! blev inte mycker raceande men tror vi åkte till västerås i slutet av månaden, pappa hade renoverat motorn och den gick som ett spjut, men vikter på och bilen var inställde för en lite långsammare runda så körde jag för fort och blev diskad. fick köra lite  mer, dock utom tävling, drog 2 reaktioner på 0,000 efter varandra. juste, firade middsommar i eckerö, blandad kväll men hade det ganska trevligt med dans och trevligt sällskap! 

Juli: sommarlov, sol och bad och rockoff, rockoff 2010 var inte min favorit men sedan åkte vi till mantorp. på mantorp hade jag väldigt trevligt trots regn som ledde till att vi endast fick en kvalrunda, jag kvalade in, gick vidare i elimineringen men sen avbröts racet och regnet öste ner! vi packade och åkte till peter, pappas kusin, käkade god mat och övernattade i bussen, nästa dag packade vi ur super comp dragstern ur containern med åke, sedan åkte vi hem.

Augusti: race på kjula, körde med junioren men fick inte till nå bra tider men när åke frågade ifall jag ville ta licens med supercompen vart jag betydligt gladare, körde 4 repor, sista full gas med transbrake, fick en tid på ca 8,25 och ca 270 km/h , riktigt nöjd. åkte via jakan ocg träffade gammla kompisar lite snabbt, slappade vid deras pool och sedan for vi hem!
började skolan igen, denna gång lusse, kan inte säga att jag trivs men folket är det inge fel på!
 
september: kim fyllde 18 år, fick körkort, hyrde spaavdelingen på mariebad och myste där med kim! körde sista racet med junioren, på åland, gick inge vidare, fick först inge fäste alls men i elimineringen fick jag lite fäste, körde för fort, nytt rekord, men blev diskad. hade svårt att komma i och ur dragstern så jag förstod att jag tyvär vuxit ur den.  fick reda på att licensen för super compen inte va giltig så fick åka tillbaka till kjula och köra igen, lärde mig packa skärm och fick min licens, gick inte lika bra som förra racet men var ändå nöjd, sålde min älskade junior, killen som köpte den vann direkt så han verkade oxå vara nöjd! saknar den lite måste jag erkänna.

Oktober: skolan fortsatte, jobbiga prov och massa läxor, fick utbrott och ville sluta, tränade inte alls med gymnastiken men började gymma istället. blev sjuk. belv intervjuvad av nyan och tog bilder, hamnade i tidningen.

November: gymmade med amanda. hade provperiod, igen. myste massa med kim, hitta på bus med kompisar och tränade en grupp killar, som jag förövrigt tränat sedan augusti och fortfarande tränar. 

December: hoppgropen i bollhalla blev klar, började träna lite gymnastik igen. friade lilla jul med familjen, mormor, farmor, rolf och kim. skolan var jobbigt. såg lucia i skolan, det var fint. skolavslutning, wooho! julafton, firade med familjen och slutade med att kim kom hit, vi bytte julklappar, jag fick en tv av mamma och pappa. träffade patrica, det var länge sen. var till sverige med ida och hade sedan en mysig kväll med kim. nyår, vart inte som jag hade tänkt, nu efteråt vet jag att det igentligen var helt okej men då var jag inte glad. har varit tillsammans 2 år med kim.

det var mitt år, iallfall det jag kommer ihåg.    kommer bilder snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!