sommar för satan! ♥

Ja helgen efter Tierp, 17-19 juni, åkte jag med ett härligt gäng till mantorp, men inte på dragracing den här gången utan på gatebil. helt oplanerat igentligen, åkte hem på min 20 minuters lunchrast för att duscha och packa för 3 dagar på mantorp, sen fick jag sno skjuts av en kille på jobbet som faktist skulle med samma båt, man måste ha tur ibland! hade jätte roligt och fick till och med åka supra några gånger med en skön norrman som stod brevid oss, jäävligt roligt måste jag erkänna, även om det inte slår dragracing så hade jag faktiskt riktigt roligt! första natten satt jag i en stol och sov och den andra natten lyckades jag hitta en sovplats där det regnade in, inte världens bästa planering men hade roligt iallfall! :)













http://www.youtube.com/watch?v=qQPN5xIpV58 

spola fram till 4.00 på youtube länken så kan ni se när jag fick åka lite supra, den röda DTE sponsrade sitter jag i, roligt roligt! ;)

måste springa ut med hunden, men vänta bara, det kommer meeeraaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!