Träning

japp, jag kanske är dum men jag har slutat med gymnastiken, efter byte av massa tränare kändes det inte som att motivationen är den samma längre. Men tränar iallafall en gång i veckan med lite andra lusse elever, ganska trevligt!
Sedan har jag ju kvar killgruppen jag tränar, det är dom jag ska åka och skrika på om en stund, kan inte säga att det går lika bra längre eftersom många inte riktigt gillar att lyssna på mig och jag har börjat förstå att tonnårs pojkar kan vara ganska kaxiga!

förövrigt vill jag ha sommar nu, köpte en ny klänning med bar rygg här om dan och bara lääängtar tills jag kan använda den ute!

tänkte bjuda på en charmig bild men det krånglar, så kanske en annan gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!