mallorca

har precis käkat lite frukost och ska snart ner till poolen och lägga mig i en solstol och läsa klart sista street and strip tidningen jag har med :) börjar bli kris snart, har läst ut alla biltidningar jag hade med mig, aaah!!

vi har super bra väder, varmt i havet och världens godaste glass!

igår kväll va vi och käkade på nån BBQ resturang och mina revbensspjäll tog fan upp 2 tallrikar, höll på att explodera av all mat!
sen gick vi ner och tävlade lite på nån maskin om vem som kunde slå hårdast med en hammare på en platta, och jag vann, haha!

sen såg vi på nån acrobat show med nån snubbe som balanserade på stolar, ganska cool kille!

annars har det väll inte hänt så mycket här, vi solar varje dag, badar i havet och bara myser. jag fick massage i en solstol på stranden här om dan, inte helt fel!

har inte fått in sista bilderna från kameran men lite mobilbilder och sånt kan jag bjuda på! :)

och förästen, internet här på hotellet är inte så bra så ifall jag bara försvinner när ni har skrivit nått så vet ni varför!

















 och till sist, en bild på min syster innan vi va och käkade för nån dag sen :)

Kommentarer
Postat av: mr x

fan va avis man blir

2011-10-15 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!