sommar sommar sommar ♥

Ja jag har inte haft tid för min stackars lilla blogg, har varit upptagen med att jobba, jobba, jobba och jobba lite till. och när jag inte jobbade har jag vanligtvis varit ute och haft askul istället!

ska se om jag kan komma ihåg lite:

skolan slutade 3 juni och bara några dagar inna det började jag jobba, natten innan skolavslutingen lyckades jag komma hem 7 på morgonen efter att ha suttit i ett garage hela natten, därför var det ganska nära att jag skulle somna ungefär 100 gånger under själva avslutingen (som såklart började 9 på morgonen...). Men under kvällen blev jag piggare, var ute och åkte lite båt och träffade massa fina vänner, men kommer ihåg att jag for hem och sov i ganska lagom tid, innan jag hann däcka på nån bänk i badhusparken pga sömnbrist.

9-12 juni bar det av till tierp för dragracing EM, självklart måste man anlända med stil så morsan och jag körde dit i en läcker camaro ss 2010, gul och fiiin, underbar bil. Det här va första gången på 8 år som jag var på ett race utan att själv få köra, kändes jätte konstigt, kliade i benen och jag va så jävla avundsjuk på alla andra förare, inte alls samma sak som att komma med ett eget team. Men självklart var det jätte roligt ändå, banan är helt otrolig och jag bara längtar efter att själv få köra där, helt underbart! ♥ Efter 3 dagar värme kom vi hem med sönderbrända ryggar och det där eviga ringadet i öronen som jag alltid lyckas få när jag ska envisas med att inte hålla för öronen när top fuel kör, trotts att jag redan har tinitus, smart Ida, jävligt smart...

 



 
  


måste köra en paus nu och käka lite, fortsättningen kommer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!