Dröm

här är ungefär världens vackraste brudar, tänk om man skulle få se ut så där....så jävla vackra! :)








Megan Fox, underbart snygg











Adriana Lima, hothothot! fan vilken snygg tjej :)



Jessica Alba, måste ju vara världens sötaste, vill också ha ett sånt perfekt leende!



Kiera Knightley, igentligen tycker jag att hon är för smal men hon är jäkligt vacker ändå :)



okej Eva Longoria är iochförsig snygg hon med, men jag va mest tvungen att ta med henne för att jag tycker hon verkar så jäkla härligt! :)


Hade faktist en polare som frågade om jag kunde skriva några snygga kändisar, så därför listade jag några av världens troligt snyggaste brudar! :)


Kommentarer
Postat av: :D

du är nog minst lika snygg som dom du listat:)

2011-09-02 @ 07:32:24
Postat av: Molly

Men hur tror du att de blev vackra? Det kallas för plastik kirurgi! :P

2011-09-02 @ 08:15:01
Postat av: Ramona

När du ler från insidan av dig själv är du vackrare än dom alla!

2011-09-02 @ 09:19:53
Postat av: Ida, svar

gu vad ni är gulliga ♥

2011-09-03 @ 22:59:39
Postat av: mwe

du är nog minst lika snygg som dom du listat:

2011-09-04 @ 06:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!